Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Kongsi Resepi Masakan Blogger





   Hi blogger kali ini Saya nak mempersembahkan satu kommunity iaitu Kongsi Resepi Bersama Blog Uk Saya memang berminat dengan Masakan selain membuat Animasi.walaupun Saya tak pandai Memasak Pandai Memasak tu ada seperti Memasak Mee Segera itu pun Memasak juga.Jadi Saya nak Explore mungkin ada di antara Blogger pandai Memasak dan mempunyai Resepi yang nak di kongsikan.

  Tidak kisah lah Resepi Lama atau Baru , Mungkin terdapat Resepi lama yang terpendam dalam Blog Anda.Mari kongsikan di sini,ianya boleh meningkatkan pengunjung ke Blog Anda juga insa Allah.Sebelum ini Saya ada membuat Entri bertajuk Kongsi Resepi Bersama Blog Uk.Alhamdulilah ada 22 member termasuk Saya lah tu.Terima kasih kepada Member yang telah mengkongsikan Resepi Anda.

  Mari Ikuti Apa Kata Saya dalam Entri Tersebut .Anda Mempunyai Resepi yang Nak di Kongsikan Bersama Blog Ucing.? Jika Ada Sila Join Community ini "Kongsi Resepi" . Post Resepi Url Link Anda ke Kategori yang telah di Sediakan.Entri Resepi akan Saya Link Balik ke Blog Anda iaitu Sebagai Sumbar dari Blog Anda.

  Apabila Anda Post Resepi Url Link Tersebut Sila Buat "Kongsi Resepi" dalam Add Comment di Kongsi Resepi Google + Community Sebagai Tanda Persetujuan .Insa Allah Ramai Join Ramai lah Pengunjung ke Blog Anda.(>_<)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.