Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Pokka Coffee Gold Minuman Kegemaran

  Hi Blogger,Saya sudah mula bertugas kembali setelah bercuti empat hari je.Suasana cuti masih terasa pada diri saya ,sebab itulah saya minum coffee untuk kesegaran .Pokka Coffee Gold Minuman kegemaran Saya untuk mengembalikan idea projek dan Segmen segmen blog ucing (>.<) hehe.

  Saya ini peminat coffee dari pagi sampai ke malam coffee je tapi ada kalanya bertukar ke jus minuman jika suasana terlalu panas.Kata orang terlalu banyak minum coffee tidak bagus untuk kesehatan,jadi kita kena kurangkan juga minum coffee ni ,Nasihat saya banyak kan minum Air kalau terlalu banyak minum coffee.

  MMmm Apa nak buat untuk Blog Ucing ni ya..Mungkin Saya nak buat Animasi pendak untuk Blogger dan Youtubian.lama sudah Saya tak buat Animasi pendak ni seperti uk20 The Bus .Insa Allah kalau tiada menjadi masalah Saya akan buat Satu Segmen untuk menonton Animasi pendek saya (>_<) kena Follow Saya.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.