Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Strategi Seterusnya Stickman Animator


  Hi Blogger & Readers .Hari ini Saya baru membuat Blog setelah seminggu tidak buat Entry kerana Saya banyak kerja dan kurang sihat.Kali ini Saya kembali untuk meneruskan membuat Animasi seterusnya.pada Entry yang terdahulu Saya ada membuat Entry mengenai Strategi untuk tontonan kanak kanak.

  Anda lihat gambar di atas tu..Nah itu lah Strategi Saya seterusnya iaitu Animasi Stickman.Animasi Stickman memang popular dari kalangan kanak kanak kerana ianya agak mudah untuk membuatnya.seperti yang Saya tahu sekarang ini mereka boleh mengunakan Software Pivot.Pivot ini boleh di download secara percuma di internet.

  Berlainan pula Saya,Saya pernah mencuba mengunakan software pivot ini.agak susah bagi Saya kerana banyak mengunakan Frame satu demi satu.mungkin kepada yang pro boleh mengunakan nya dengan mudah sekali.Saya membuat Animasi Stickman ini dengan mengunakan Flash yang Saya gunakan sekarang ini.

  Kebanyakkan Animasi Stickman ini berjudulkan Aksi pergaduhan.Aksi pergaduhan yang teratur dan cantik membuatkan mereka yang menonton tidak jemu untuk mengulangi Animasi tersebut.bukan sahaja di kalangan kanak-kanak malah orang dewasa pun suka juga menontonya.

  Ini adalah pertama kalinya Saya membuat Animasi Stickman mengunakan Flash.mungkin ianya mengambil masa agak lama kalau idea aksi pergaduhan terhenti  mengikut mood Saya juga hehehe (^_^).Harap harap semuanya berjalan dengan lancar.setelah siap Animasi Stickman itu nanti Saya akan upload di Youtube.jadi Anda mestilah Subscribe Channel Saya ye..

* Subscribe Channel Ucing Sekarang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
November 11, 2016 at 9:13 AM delete

wahh..teror betul bab anime ni..i admirer u :)

Reply
avatar
November 11, 2016 at 9:17 AM delete

terima kasih (^_^)tunggu animasi belum siap

Reply
avatar
November 11, 2016 at 9:49 AM delete

Ucing ambk jrusan anime ke dlu ? Mksud mek jrusan yg lukis lukis and buat krtun ni

Reply
avatar
November 11, 2016 at 11:29 AM delete

Hi ayunie.tak ambil jurusan mana-mana pun.ini jurusan kemahuan sendiri.belajar dari youtube & website (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.