Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Cash Out Duit Adsense Kali Ke 5


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Rezeki Bulan ini sudah pun masuk dalam proses pemindahan Bank.Ini adalah kali ke Lima Saya cash out duit Adsense melalui Bank transfer.Saya mengunakan bank transfer (wire Transfer) kerana ianya mudah dan cepat berbanding dengan Cek.

  Proses mengunakan wire transfer hanya memerlukan lima hari duit Adsense kita sampai ke Bank akaun kita dan proses mengunakan cek memerlukan berbulan bulan untuk sampai ke rumah belum lagi cek itu kita Bank in,malah apabila kita Bank in Cek itu  hampir sebulan juga kita menunggu Cek itu Clear.

   Duit Adsense sudah boleh di keluarkan apabila genap jumlah pendapatan $100 ianya akan kita ketahui melalui email dari Adsense dan Notis dari akaun Adsense.Kepada Blogger yang mempunyai Adsense dan genap $100 boleh lah mengeluarkan antara Wire transfer atau melalui Cek.Jika Anda belum tahu bagaimana nak Cash out duit Adsense Anda boleh lah baca Entry Saya ini iaitu Bagaimana Nak Cash Out Duit Adsense.

  Kepada Blogger yang  nak Cari Duit melalui Adsense bolelah baca Entry Saya ini iaitu Cari duit Internet Dengan Blog.Insa allah apa yang Saya buat Entry tersebut akan membantu Para Blogger untuk menjana duit dari Internet .Apa yang penting di sini adalah kemahuan ,Jika ada kemahuan pasti ada jalan kan,Sama juga ada kereta pasti ada jalan Raya.hehehe (^_^).

* keapda Blogger & Readers yang ingin mengucapkan Selamat Hari Guru boleh lah buat komen di Video Ini kerana Ucapan Anda akan Tersebar melalui Video ini secara meluas dari Asia dan pelusuk Dunia.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
May 22, 2017 at 3:11 PM delete

terima kasih Alhamdulilah (^_^).

Reply
avatar
May 22, 2017 at 5:12 PM delete

waah bestnya ada side income usd. harap ada rezeki untuk saya lepas ni

Reply
avatar
May 22, 2017 at 5:17 PM delete

Ya Mudahan ada rezeki awak (^_^).

Reply
avatar
June 20, 2017 at 2:51 PM delete

Tahniah ucing. Kinah adsense tak pandang pun huhhu

Reply
avatar
September 29, 2017 at 2:39 PM delete

terima kasih.tidak salah kalau nak cuba (^_^)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.