Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Rakaman video Animasi Ke Youtube Ucing


  Hi Blogger & Readers.Apa khabar semua?.Semoga semunya baik dan sehat belaka.Ya sejak kebelakangan ini Saya kurang membuat entry blog kerana kemalasan sudah melanda diri Saya apa lagi membuat Animasi tidak seperti sebelumnya.

  Saya tidak tahu mengapa kemalasan itu melanda diri Saya ?.Mungkin faktur umur meningkat dan badan terasa letih punca kemalasan itu melanda.kadang kadang diri ini tertanya tanya juga boleh kah aku buat benda ini ?.Dalam fikiran Saya memang kena terusakan juga kerana benda ini telah Saya simpan hampir 4 tahun dalam komputer Saya.

  Walau kemalasan itu melanda Saya ingin bangkit sedikit demi sedikit untuk mencapai apa yang Saya hajati.Memang banyak sungguh drama dalam setiap tahun ini kadang kadang turun kadang kadang naik.Harapan Saya tidak akan menjadi pemalas berpanjangan.

  Ya untuk pengetahun Blogger & Readers Saya akan membuat satu kelainan mengenai Youtube Ucing iaitu mengupload video yang Saya Rakam melalui handphone Saya terus ke Youtube Ucing.Jadi Anda boleh lah lihat bagaimana Saya membuat Animasi tersebut.Setelah Anda lihat jangan lupa tekan Like , share & Subscribe.(^_^).

* Lihat Rakaman video dari Handphone Saya. Animasi Membuat kereta Subaru 2D.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
August 8, 2017 at 4:47 PM delete

Biasalah tu Ucing, kadang2 ada malas juga... hihi

Reply
avatar
August 8, 2017 at 5:00 PM delete

hehe..itulah terlalu di manjai sangat (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.