Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Ucing LilyRayme Mencecah 11k Subscribers


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Youtube Saya LilyRayme atau pun youtube Ucing telah pun mencecah 11k Subscribers.memang seronok kalau Subscribers meningkat dari hari ke hari walaupun peningkatanya tidak banyak perhari.Apa yang penting untuk Youtube adalah Subscriber kerana ia boleh meningkat view dari notify (pemberitahun dari youtube subscribers) dari hari ke hari.

 Walaupun video kita upload pada hari itu tak banyak viewer ianya akan di lihat juga oleh Subscriber kita apabila diaorang melihat kembali Youtube mereka.Pencapaian 11k Subscribers ini adalah lebih baik kerana Youtube Saya sudah pun melimpasi 10k Subscribers.Kadang kadang ada juga kecewanya apabila Saya melihat Youtube Analytics di mana ada Subscriber unsubscribe dan ada juga closed akaun youtube.

  Tapi apa yang Saya harapkan semoga Youtube LilyRayme meningkat dari hari ke hari sampai 1 juta Subscribers.wow..(^_^).Mungkin ada setengah Blogger mempunyai Youtube Akaun sambil berblog sambil buat video (vlog) sama seperti Saya ini.Jadi kepada Blogger yang ada Akaun Youtube bolehlah Subscribe Youtube saya LilyaRayme ya.

 Akhir kata yang selalu saya buat untuk meningkat youtube subscibers.Kepada Blogger yang belum ada youtube akaun buatlah dan boleh lah tekan Subscribe Button atas tu .mudah je semudah ABC dan tak sampai Seminit pun.Anda boleh lihat karya Animasi Saya dalam Youtube tersebut kerana kesemua Animasi Saya upload disana dan Free tengok pula tu (>.<).jangan lupa Tekan Like dan Share pada Rakan Media Social ya.

Anda boleh Subscribe di Atas atau di sini Subscribe Sekarang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

18 comments

comments
September 19, 2017 at 10:06 AM delete

terima kasih semoga semakin mantap (^_^).

Reply
avatar
September 27, 2017 at 12:01 AM delete

wow tahniah ucingggg! Moga terus sukses :D

Reply
avatar
September 28, 2017 at 12:02 AM delete

Tahniah ucing..jemput singgah www.hakimramli.com

Reply
avatar
September 28, 2017 at 9:00 AM delete

Alhamdulilah terima kasih semoga terus sukses.(^_^).

Reply
avatar
September 28, 2017 at 3:33 PM delete

Impressive... syabas... follower teman pun tak sebanyak nie...

Reply
avatar
October 6, 2017 at 11:18 PM delete

Wahh..tahniah ucing. semoga makin bertambah lagi dan lagi. Keep it up!

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.