Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Ucing Kadayan The Movie Part 1 Mula Di Tayangkan


  Hi Blogger & Readers.Bismillah..Hari ini sabtu 28-10-2017 pada jam 12 tengah malam Saya telah mengupload Animasi Ucing Kadayan The Movie Part 1 yang berjudul "kabak kabak" di Youtube LilyRayme.Animasi ini berdurasi pendek hanya 4:25 minit sahaja dan ianya akan bersambung ke part 2 yang masih dalam pembikinan.

  Animasi ini menceritakan seekor kucing yang bernama Ein telah menjadi Kucing jadian kerana meminum Air komet Unggu yang jatuh dari Angkasa.Malam kejadian itu Ein pulang ke rumah Tuan nya yang bernama Zul Raimi dalam suasana yang menyeramkan.Mari saksikan lebih lanjut lagi cerita Ucing Kadayan The Movie part 1 ini di youtube LilyRayme.

  Kepada Blogger dan Readers yang sudah menonton Ucing Kadayan The Movie part 1.Jangan lupa tinggalkan komen,Like,Share dan Subscribe channel LilyRayme untuk sambungan cerita ini.Semoga Anda terhibur menonton nya dan di harap View Ucing Kadayan The Movie part 1 meningkat Drastik.(^_^).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 comments

comments
October 28, 2017 at 11:52 AM delete

best jalan ceritanya uk. menarik

Reply
avatar
October 28, 2017 at 11:53 AM delete

Terima kasih JM.kalau boleh tinggalkan komen,like dan Share ya (^_^)

Reply
avatar
October 31, 2017 at 3:00 PM delete

Comel je kucing tu cakap bahasa kucing dengan tuan dia. Sekali dpt kuasa sakti. Boleh bercakap dan tukar kipas jadi rama2. Good job ucing.

Reply
avatar
October 31, 2017 at 3:13 PM delete

Terima kasih kerana melihatnya,memang kucing itu ada sakti dan berkata kata.hehehe..nantikan sambungannya Part 2..(^_^).Like & Share pada social media.

Reply
avatar
November 1, 2017 at 7:49 AM delete

animasi indah
kucing jadi-jadian asa juga rupanya, saya kira hanya harimau jadi-jadian saja yang diminati oleh orang

Reply
avatar
November 1, 2017 at 11:31 AM delete

terima kasih.membuat cerita lain dari yang lain.semoga diminati orang (^_^).

Reply
avatar
November 2, 2017 at 1:08 PM delete

terima kasih singgah di sini..follow awak juga .(^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.