Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Ucing Lilyrayme Meningkat Ke 13k Subscribers


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulillah Youtube LilyRayme sudah pun mencecah 13,000 Subscribers dan akan meningkat dari hari ke hari.Memang seronok apabila Subscribers itu meningkat dari masa ke semasa tanpa memujuk Youtuber untuk Subscribe channel kita.Sebelum ini memang agak susah untuk meningkatkan Subscribers,bermacam macam cara Saya lakukan demi mendapatkan Subscribers.

  Pertama kali Saya lakukan adalah memberi komen pada Video Youtuber sambil tinggalkan pesan untuk melihat video kita pula dan Subscribe.Kadang kadang ada setengah Youtuber tidak ikhlas untuk Subscribe channnel kita balik.Kita Subscribe channel dia ,kita kata "dia sudah subscribe",tapi apabila di cek akaun Subscribe tidak ada nama dia pula.

 Subscribes ini memang penting untuk yang ada Akaun Youtube kerana walaupun view video kita dalam sehari itu tidak meningkat akan tetapi ia akan meningkat sedikit demi sedikit ini kerana Youtube memberi Notifikasi kepada yang Subscribe channel kita untuk memberitahu bahawa kita telah pun Mengupload video terbaru.

  Sebelum ini Saya telah tayangkan Animasi Ucing Kadayan The Movie part 1 berjudul "kabak kabak" yang bererti degupan jantung,agak kecewa juga Saya di buat nya apabila view video tersebut kurang Tontonan.Di sebalik kurang nya Tontonan itu,meningkat juga viewnya dari hari ke hari,ini pasti dari Youtube Subscribers.

  Terima kasih kepada yang Subscribe Youtube channel LilyRayme.Kepada Blogger dan Readers yang belum Menonton Ucing Kadayan The Movie Part 1 boleh lah tengok di Youtube LilyRayme dan jangan lupa tekan Like,Share ke media social dan Subscribe . (^_^)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

10 comments

comments
November 2, 2017 at 5:22 PM delete

Sedangkan saya yang sikit ni boleh tahan juga incomenya, apa lagi Ucing... mantap...

Reply
avatar
November 2, 2017 at 5:39 PM delete

Alhamdulilah memang mantap...(^_^)hehe..tapi mau di usahakan lagi biar viewnya meletop..

Reply
avatar
November 3, 2017 at 10:22 AM delete

dah tengok dah & dah like. Tak sabar nak tunggu part 2 :D

Reply
avatar
November 3, 2017 at 10:24 AM delete

Alhamdulilah terima kasih banyak.nantikan part 2 pula (^_^).

Reply
avatar
November 7, 2017 at 8:39 AM delete

Alhamdulilah .terima kasih (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.