Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Animasi Jangan Membuang Sampah Sembarangan


  Hi Blogger & Readers.Seperti apa yang Saya janjikan di dalam Entri yang terdahulu Saya ada membuat watak animasi baru iaitu Animasi kartun kotak bersama "KS" yang menceritakan perihal  baik dan buruk nya tabiat kita.

  Animasi ini Saya tujukan kepada kanak kanak betapa nikmatnya kebersihan Alam sekitar tanpa adanya sampah.Animasi ini akan menjadi contoh untuk kanak kanak supaya membuang sampah di tempat yang telah di sediakan.Semoga Animasi ini dapat mendidik mereka supaya menjadi orang yang bertangung jawab.

  Mengapa Saya panggil kartun kotak.? Ini kerana Animasi ini seperti bentuk Segi Empat di badannya dan nama "KS" itu adalah "kotak Square".Sekarang Animasi ini sudah pun Live di youtube Lilyrayme dengan durasi 1:24 minit sahaja.Jikalau Animasi ini mendapat sambutan dan banyak nya Like,Insa Allah Animasi ini akan di teruskan.

*Mari Tonton Animasi Kartun Kotak Jangan Membuang Sampah Sembarangan .Jangan lupa Like ,Share pada rakan media Social Anda dan Subscribe.(^_^)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
April 6, 2018 at 9:35 AM delete

hi tolong share animasi ini pada rakan media social anda.

Reply
avatar
May 13, 2018 at 9:24 PM delete

Dah tgk dah...ok jugak tapi suara macam tak clear sangat...

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.