Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Detik Detik Pencapaian 40k Subscribers


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Youtube Saya Lilyrayme sudah pun mencecah 40k Subscribers dengan tontonan 18 juta plus.kelamarin Saya ada membuat Rakaman secara live melalui handphone saya detik detik pencapaian 40k subscribers tersebut.

  Memang agak teruja  pencapain tersebut walaupun Saya merakam seakan akan hampir balik dari kerja.tunggu limpas waktu kerja lima minit baru tercapai 40k hehe tunggu punya tunggu tercapai juga ya.terima kasih kepada Subscribers kerana menonton karya saya yang tak seberapa ini,jadi kepada Blogger mahu pun Readers mari lah subscribe channel saya Lilyrayme ya.

  Rakaman Detik detik  pencapaian 40k  subscriber tersebut Saya sudah upload di youtube lilyrayme.Insa Allah nanti saya akan rakam pula pencapaian 50k Subscribers jikalau waktu nya tepat pada siang hari kalau malam maknanya tiada rakam,malam untuk tidur hehe (^_^).

Tonton sini # My Youtube Lilyrayme Reach 40k Subscribers

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.