Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Blog Ucing Seperti Sekarang Kurang Aktif


   Hi Blogger & Readers.Hi lama benar Saya tak update blog ini bukan apa saya sekarang sibuk di youtube hehehe.Kalau anda belum subscribe channel saya silakan tekan subscribe di atas blog ini.Selain lilyrayme animation channel Saya ada membuat satu channel ini iaitu Family Kids Toys di sini lah saya begitu aktif kerana sangat mudah untuk membuat video ini.

   Family kids toys adalah channel untuk keluarga kanak kanak dan mainan sememang nya sesuai untuk kanak kanak.masa sekarang youtube family kids toys mempunyai 1080 + subscribers.Nah subscriber ini kadang turun kadang kadang naik ini mungkin ada yang unsubscribe dan youtube sudah terdelete.Pengunjung nya pula kebanyakkan dari indonesia sekarang ini terpaksalah berbahasa indonesia.

  Kadang kadang saya terkilan juga sejak kebelakang ini banyak blogger kurang udpate blog mereka seperti saya adakah ini kejatuhan kegemilangan blogger.? atau masa ini genarasi kita yang baru tak berapa minat .?
saya tak tahu lah hehe (^_^).Insa Allah kepada yang rindu Ucing sila subscribe je youtube lilyrayme animation di atas itu.terima kasih.

* Lihat video terbaru dari saya iaitu Cara Membuat Animasi Kucing Terkejut



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
April 30, 2019 at 11:58 PM delete

hahahah kejatuhan kegemilangan blogger ye? not sure. sebab saya pun mood turun naik bab blogging ni. inshaaAllah bulan Mei nak perbanyakkan lagi entri berbanding sebelum ni hehhee. yoshh!

Reply
avatar
May 9, 2019 at 12:59 PM delete

hehehe..iya lah masing masing ada mood tersendiri..dan ini bulan mei mood blog awak masih juga begitu hehehe (^_^)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.