Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Kostum Superhero

  Hi Blogger Cerita mengenai Kostum Superhero dulu dan sekarang.Kostum Superhero dulu Agak lucu berbanding dengan Sekarang.Misalan zaman kemunculan Superman,pemakaian Spender sepatutnya di dalam bukan di luar Seluar.Dari sana lah banyak Superhero berkostum begitu seperti Batman ,Fantastic four,Captain America dan lain lain lah.

  Dulu masa kita Budak-budak merasa teruja nak beli Kostum dan Berbanga dapat memiliknya.Tapi bila dah Dewasa baru terfikir bahawa pengunaan kostum itu adalah Salah.hehe.Berbanding kostum sekarang,Diaorang mula terfikir Spender sepatutnya dipakai dalam Seluar hehe.Kostum Superhero sekarang memang Hebat banyak perubahan dilakukan untuk kehebat Superhero tersebut ,Asalkan perubahan tidak melucukan Superhero tersebut ,harap harap jangan nanti Spender dijadikan Mask sudah lah.hehehe .

  Sekarang ini Saya minat kostum Ironman.Awak minat Kostum apa pula.?

Segmen Ucing Nak Url 3 Masih Berlangsung.! Jangan Jadikan Anda Blogger Ketinggalan Kerana tidak Menyertainya..Sertai Sekarang..!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.