Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Angry Cat Extreme


  HI Blogger sudah sekian lama Saya tinggalkan dalam pembuatan Animasi dengan mengunakan Ms Paint.Hari ini saya nak kembalikan Animasii tersebut untuk blogger yang baru pernah tengok animasi saya.Angry Cat adalah judul Animasi ms paint saya dengan mengambil masa hampir 2 bulan untuk di siapkan.Hasilnya memang Best dan menghiburkan.

  Pada ketika dulu keyword angry cat memang top di google.com mahu pun yahoo.jadi Saya teringin pula nak buat Animasi Angry Cat.Angry cat adalah kucing yang sangat Marah dengan apa yang berlaku kepadanya.Awak tengok lah gambar di atas tu hinggakan orang dalam youtube pun dia boleh keluarkan.bertapa marah nya kucing tersebut hingga menjadi sesuatu yang tidak di sangka-sangka.

  Sebelum Anda menonton Animasi ini .Anda perlulah Berani kerana sifat kucing ini sangat Extreme untuk di tonton.(>_<) hehe..Setelah menonton nya .Tolong share video ini ke laman Fb Anda dan mana-mana social media kerana ini adalah Angry cat yang paling Extreme.

* Tengok Sekarang Angry Cat Extreme

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.