Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Azam Tahun Baru 2018 Target 100k Youtube Subscribers


  Hi Blogger & Readers.Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru lah.Bulan ini adalah tahun penghujung 2017 dan tidak lama lagi kita kan menyambut tahun baru 2018.Memang cepat masa berlalu terasa baru je kita masuk Tahun baru 2017 dan kini sudah masuk Tahun baru 2018 pula hi..semacam berbulan bulan je.

  Alhamdulilah banyak pencapaian tahun 2017 ini mengikut Azam baru Saya sebelum masuk tahun baru 2017.Pencapaian ketara adalah menghasilkan Animasi ucing kadayan the movie part 1,pada Entri Apa Azam Baru Tahun 2017 itu Saya berazam untuk menghasilkan Animasi Ucing Kadayan The Movie mengikut Part dan kini sudah pun Tayang pada 28-10-2017 dengan 10k + Tontonan setakat ini.

  Walaupun tontonan 10k + Saya agak kecewa kerana  Thumb up "Like" itu tidak banyak mungkin mereka belum faham apa yang Saya hasilkan walaupun ada Substitle Bahasa Melayu ataupun mereka ingin melihat Animasi  lain seperti Animasi Seram.Animasi Seram ini memang top di youtube tapi Saya belum terfikir nak buat Animasi tersebut apa yang Saya inginkan adalah Animasi Saya tersendiri.

  Satu lagi pencapaian Saya adalah meningkatnya Youtube Lilyrayme Animation setakat ini mencapai 16k Subscribers.Memang seronok melihat meningkatnya Youtube Subscribers itu maklum lah tak payah lagi seperti dulu seperti "You Sub Me I Sub You".(^_^).

  Tahun baru 2018 nanti Saya Insa Allah berazam untuk menghasilkan Animasi Ucing kadayan dengan sambungan Part ke Part dan juga menghasilkan Animasi lain di samping meningkatkan Youtube Subscribers ke 100k Subscribers,ini target Saya. Semoga tercapai Azam Tahun Baru 2018 Saya itu nanti Amin.

  Kepada Blogger & Readers yang belum Subscribe Youtube Lilyrayme Animation silakan Subscribe dan Follow Blog ini .Semoga Anda terhibur dengan Animasi yang Saya hasilkan.(^_^).

* Pertanyaan..Apa Azam Tahun Baru 2018 Anda.? Sila Tinggalkan Komen di Bawah ini.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
January 1, 2018 at 11:02 AM delete

semoga tercapai azam tahun baru ni. Happy new year ucing! :D

Reply
avatar
January 2, 2018 at 8:50 AM delete

terima kasih.Selamat tahun baru 2018 juga (^_^).

Reply
avatar
Mi
January 10, 2018 at 8:46 AM delete

goodluck semoga tercapai azam tahun baru

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.