Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Ucing Kadayan The Movie Part 3 Emambo Garage


  Hi Blogger & Readers.Hari ini isnin 4-6-2018  hari di mana Saya akan upload Animasi Ucing kadayan the movie part 3 yang berjudul "Emambo Garage".Animasi ini berdurasi pendek dari sambungan Ucing kadayan the movie part 2 yang berjudul " Baju Spisil"

  Animasi ini menceritakan bagaimana setiap pagi kita akan mencari sesuatu untuk di makan dan apabila makanan itu tidak menjadi pasti kita akan marah kerana kelaparan bukan.Kalau mengikut gambar di atas agak marah Ucing itu,akan tetapi ianya hanyalah gambar suspen yang saya buat.

  Anda pasti akan tertanya tanya apa akan terjadi pada Ucing kadayan dan ada benda istimewa dari Zul untuk di lihatkan pada Ucing.apakah benda itu .? Jangan ketinggalan untuk menonton sambungan Ucing kadayan the movie part 3.Subscribe channel Lilyrayme kerana nanti petang akan Saya upload Animasi ini di Youtube Lilyrayme..Insa Allah..

*Saksikan Animasi Ucing Kadayan The Movie Part 3 Emambo Garage..(Sudah Live di Youtube)


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

5 comments

comments
June 4, 2018 at 9:03 PM delete

Sometime it becomes very hard to find a well written and well established bog which give you correct and useful information. However, I found this blog and got some relevant information which are really helpful for me.หนังตาตก

Reply
avatar
June 7, 2018 at 4:28 PM delete

nak tengok nanti. comel!

jemput datang ke blog MB https://missbaybeeboo.blogspot.com/ dan join giveaway. TQ^^

Reply
avatar
June 8, 2018 at 9:02 AM delete

terima kasih.tengok mesti tengok (^_^)

Reply
avatar
June 8, 2018 at 9:03 AM delete

hehe..dah tengok mesti share (^_^)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.