Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Subscribers Ucing Mencecah 30k Subscribers


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Youtube Ucing (LilyRayme) mencecah 30 Ribu Subscribers dan akan meningkat dari hari ke hari.Sebelum ini Saya ada membuat Entri mengenai Youtube Ucing tercapai impian mencecah 20k Subscribers.Mengikut analytics youtube Saya peningkatan Subscribers dalam sebulan adalah 2,500 + dan yang paling tinggi adalah 3,500 +.

  Setakat ini view channel Lilyrayme telah mencecah 14,476,441 juta views dan dalam sebulan channel Saya di tonton 1,5 juta wow..(^_^).Walaupun view tonton mencapai 1.5 juta akan tetapi Animasi Ucing kadayan kurang popular mungkin kerana bahasa yang Saya pakai walaupun Saya telah membuat ayat Substiles.

  Mengikut research saya Animasi Seram atau Kartun Hantu adalah paling banyak peminatnya di kalangan kanak kanak.Kadang kadang diri ini teruja juga nak buat Kartun Hantu tetapi Saya ini tak berani juga nanti terbawa bawa ke dalam mimpi pula hehe (^_^).Mungkin nanti Saya kan fikirkan dulu yang penting Animasi Ucing kadayan sampai penamatnya.

  Kepada Blogger & Readers yang mempunyai Youtube akaun mari lah Subscribe channel Youtube LilyRayme dan saksikan Animasi terbaru Ucing Kadayan The Movie Part 3 "Emambo Garage".Setelah Menonton jangan lupa tekan Like,Tinggalkan komen Anda,Share ke media social dan Subscribe . (^_^)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.