Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Sticky Note

 Sticky Note

 Hi Blogger,Santai santai dulu di petang ini sambil minum-minum tea,makan roti dan tengok Blog Ucing kadayan.Hari ini tak banyak Animasi yang saya buat belum ada ilham hinggap di kepala ,nanti kalau ada ilham baru Saya buat.Di atas adalah Animasi Perempuan yang membaca Nota,

  Anda mungkin tertanya-tanya Nota apa yang di baca itu.? Nahh.dalam bab ini ianya boleh Sesuatu yang mengembirakan,mendukacitakan,Nota untuk Peringatan atau pun Nota Cinta..(Bertambah Romantik lah Blog ku ini ) Akan tetapi Biarlah Rahsia dulu.

 Mungkin setengah Blogger masih mengunakan Nota Kertas di sisi screen komputer.Sama lah macam saya kalau nak buat kerja pakai kertas untuk Peringatan supaya tidak lupa.Mungkin setengah Blogger pakai Sticky Note software ikut kehendak masing-masing kalau saya tak terpandang lah Sticky note tu hehehe..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
Anonymous
October 16, 2015 at 9:45 AM delete

kalau pakai sticky note kertas pun nda nampak, pakai yang software pun nda nampak. mau pakai apa lagi tu a? haha

Reply
avatar
October 16, 2015 at 9:57 AM delete

hehehe..Saya gunakan banyak pc,macam mana nak nampak hehehe ;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.