Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Tips Blog Music Mute

 Tips Blog Music Mute


Hi Blogger,Kali ini Saya nak Buat Tips Bagaimana kalau nak tutup musik dari Blog yang ada Musik seperti Blog Ucing Kadayan.Jika Anda Masuk Blog UK,Dramatic Musik dari blog ini akan kedengaran kecuali yang tak pakai Speaker.Mendengar Dramatic Musik boleh mengubah suasana pembaca seperti nak jadi Hebat lah.

 Mozilla Firefox versi 42.0 ada Button Sementara untuk memudahkan Para pengunjung menutup music Seperti yang ada pada gambar di atas Tanpa Scroll ke bawah untuk mencari Music player.Anda boleh cuba kalau tidak percaya,yang penting Anda ada browser Mozilla Firefox versi 42.0.Saya buat Tips ini kerana Baru tadi saya Perasaan..hehehe..

 Peringatan. Peluang  Segmen Ucing Nak Url Ke 2 Masih Berlangsung Jangan Jadikan Anda Orang yang ketinggalan untuk Tidak Menyertainya.Tarikh tutup Segmen 31-10-15.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
October 30, 2015 at 10:39 AM delete

wahh. music dramatic diaaa, hehe Iday kalau laptop dah pakai earphone takpe, kalau jenis tak guna earphone, bukak blog masa office hour, sure terkejut. hehehe

Thanks for the tip :)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.