Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Budak Nakal

  Hi Blogger,Pernah tak masa kita budak dulu lari dari tanggung jawab hehe.? Yalah budak-budak takut kena marah oleh Ibubapa kita.Kalau orang tua kita kata jangan buat benda tu,tapi kita buat juga.misalan jangan pakai kereta kerana belum ada lisen,Apa bila sudah berlaku kemalangan senang senang lari aje tak payah fikir,budak budak mana ada duit nak repair.

 Orang tua kita beri tanggung jawab kepada kita dengan membari Amaran kemarahan kerana ini membuat kita ingat apabila kita dewasa nanti.Saya percaya masa Blogger budak budak dulu memang ada di antara kita berkelakuan Nakal.Maklum lah kita ini manusia ada nafsu dan akal,Akal kita lah yang mendorong untuk membuat kebaikannya.Masing-masing ada cerita tersendiri kalau Anda ada cerita bolehlah kongsi di sini kalau tidak malu hehehe..;)

Jangan Lupa Teka Teki Benda Uk untuk Pencarian Bloglist Uk Masih Berlangsung.!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

12 comments

comments
January 11, 2016 at 5:00 PM delete

yup betul... kalau malas slu jer lari dt tgjwb masa kecik dulu... hehe

Reply
avatar
January 11, 2016 at 5:09 PM delete

hehehe..masa kecik nak buat macam mana ..;)

Reply
avatar
January 12, 2016 at 11:03 PM delete

hai , ain datang singgah sini dan follow awak :)
salamm perkenalan .

Reply
avatar
January 13, 2016 at 1:34 AM delete

haha, teringat zaman kenakalan dulu...mengalahkan lelaki haha ada satu hari tu lepas hujan p dekat padang bola, main tanah buat ala2 kek kahwin hahahah lepas tu, kena bebel kat mak tak henti2 haha

Reply
avatar
January 13, 2016 at 9:10 AM delete

Hi terima kasih follow awak juga.;)

Reply
avatar
January 13, 2016 at 9:12 AM delete

hehehe..tak terfikir pula tanah jadikan kek biasa pasir je ..;)

Reply
avatar
January 13, 2016 at 10:02 AM delete

Hiks! dah nama pun kanak-kanak perangai nakal memang sinonim.

Reply
avatar
January 13, 2016 at 10:16 AM delete

hehe betul ,biar nakal dulu,jangan dah dewasa masih nakal malu dibuatnya..;)

Reply
avatar
January 13, 2016 at 1:30 PM delete

Bw cne..kita pun dulu prnb nakal juga time kecik2

Reply
avatar
Anonymous
January 13, 2016 at 10:15 PM delete

nak cerita kat sini tapi segan la pulak huhu

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.