Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Impian Dalam Hidup 2016

http://mawarassufi.blogspot.my/2016/01/giveaway-2016-tahun-impian-kita-by.html
  Hi Blogger kali ini Ucing kena Tag oleh Blogger Mawar Assufi untuk Segmen Giveaway.Minta Maaf  ya Ucing dah beri Maklum di atas Cbox ( Mari chat Sama Ucing ) mengenai Giveaway atau Giftaway.Tapi untuk tidak Menghampakan Ucing Follow Blog Dia dan Jawab Soalan Dia:

Soalan MawarAssufi :Impian Dalam Hidup yang Ingin Anda Capai Dalam Tahun 2016 Ini

  Impian Saya tahun 2016 ini nak Siapkan Projek Uk ini dah 3 tahun dalam pembikinan masih tersimpan dalam komputer Saya.Entah bila ianya siap Saya pun tak Pasti. Membuat Animasi memang agak lama apalagi yang membuatnya hanya Satu Orang.Apabila Projek ini siap ianya akan menjadi World Record kebanggaan kepada Saya Semoga Tercapai impian Saya dalam tahun 2016 ini...;)

Jom Blogger Mari Sertai Segmen MawarAssufi Sila Klik Banner di Atas.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
January 14, 2016 at 5:36 PM delete

Wahhh... projek animasi . hebat lah tu.. ! A BIG APPLAUSE to UK.. ramai graduan ict tapi xramai expert in grafik. animation bagai...

Saya doakan semooga impian Ucing tercapai dalam tahun 2016 tauu .. In Shaa Allah..

Btw, terimakasih sudi jawab soalan saya :D

Reply
avatar
January 14, 2016 at 5:43 PM delete

Terima kasih kembali,semoga segmen yang awak buat ramai yang turut serta ..;)

Reply
avatar
January 16, 2016 at 3:46 PM delete

saya doakan harapan & cite2 ucing berjaya. Gambate!

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.