Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Gelagat Di Atm Machine

 Hi Blogger..Semua Orang dewasa dan yang masih Study tu ada Atm kan.? Pernah tak Anda tengok gelagat Orang mengambil duit di Atm Mesin.? Bukan orang lain bahkan diri ini pun terasa juga.apabila giliran kita nak ambil duit,Orang belakang kita  yang que tu mungkin ternampak jumlah duit dalam akaun kita.

 Kalau jumlah Duit Besar ok juga ,Orang tengok pun diri terasa Banga.tapi apa kalau duit tu Sedikit?.nak tekan numbur pun malu tersipu-sipu cepat-cepat masuk dalam beg duit hehehe..Pertama kali Saya dapat Atm terasa seronok juga,kena hafal password dia balik-balik kalau tidak mesin tu pula yang telan kad kita.Masa tu Saya keluarkan duit $1000,entah mengapa.? apabila pegang duit tu tangan Saya bergelatar.

 Sampai berpeluh Saya di buatnya,ya lah dalam fikiran saya  takut duit tu terlepas dan terompak pula,maklum lah orang que belakang Saya tu dah cakap wow..! Mungkin setengah Blogger ada pengalaman lucu dalam mengambil duit di Atm machine,Berapa duit di Atm Awak .? ;)


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

11 comments

comments
January 4, 2016 at 3:42 PM delete

hehe... ucing jg2 tau ada yg memerhati... byk tu...

Reply
avatar
January 4, 2016 at 4:13 PM delete

selalu tengok gelagat org berborak je depan mesin atm. hehe. sabor je la

Reply
avatar
January 4, 2016 at 4:46 PM delete

ya kebanyakan begitu dengan siapa berborak tu.? hehe..

Reply
avatar
January 4, 2016 at 11:10 PM delete

bila keluarkan duit di mesin atm..MESTI brhati2..sentiasa..

Reply
avatar
January 5, 2016 at 9:05 AM delete

Betul sentiasa berhati2 kalau tidak melayang duit..

Reply
avatar
January 6, 2016 at 12:06 AM delete

sy kalau kluarkn duit seboleh2 nya tutup skrin tu..hehe..takut org nmpk

Reply
avatar
January 6, 2016 at 9:19 AM delete

banyaknya duit sampai tutup skrin..

Reply
avatar
January 6, 2016 at 5:44 PM delete

hati hati kalau keluarkan duit yang banyak kat atm..bahaya betul kalau ada yang memerhati.

Reply
avatar
January 7, 2016 at 9:12 AM delete

betul semoga dengan berhati-hati dapat terhindar dari perbuatan yang tidak di ingini.

Reply
avatar
Anonymous
January 13, 2016 at 10:20 PM delete

kalau nak keluarkan duit, kami cari atm yg ramai orang. baru selamat sikit. setuju x UK?

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.