Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Walau Dalam Hati Ada Taman

  Hi Blogger.kita hidup di Dunia ini penuh dengan Dugaan dan Cabaran.Kadang kadang apa yang kita Impikan dan Harapkan tidak menjadi.Orang yang berhadapan dalam Situasi sebegini hendaklah tabah kerana ujian itu datangnya dari Allah jua.Kita di Uji setakat mana kesabaran dan keimanan kita.Reda apa yang berlaku kerana di sebaliknya ada Hikmat.

  Kekecewaan  itu berlaku Apabila Usaha dan Impian Hancur Lebur di sana lah kesabaran itu akan di Uji,Kebanyakan Orang bercintalah selalu di Uji Walau Dalam Hati Ada Taman kalau Cinta itu tidak di Restui oleh Ibu bapa Apa kan Daya.Masing masing ada cerita sendiri bukan setakat cinta dalam kehidupan keluarga dan kerja pun ada.Mari Termenung Sekejap Sambil dengar Lagu di bawah ini.

Relakan perpisahan ini 
Walau Berat dihati dan Berat Perasaan 
Tempuh dengan ketabahan"

  Waduh Ucing Sudah Beromantis membuat Entri ini hehehe..;) Jangan Lupa Segmen Pencarian Gambar Ucing Hilang Masih BerLangsung!,Jangan Jadikan Anda Orang Yang ketinggalan Untuk Tidak Menyertainya.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
January 26, 2016 at 2:46 PM delete

betul tu uk. setiap insan ada kisah tersendiri kan...

Reply
avatar
January 26, 2016 at 2:54 PM delete

ya betul,masing masing ada cerita tersendiri ;)

Reply
avatar
January 27, 2016 at 12:39 PM delete

Tiap manusia ada kenangan pahit manis.. yang pahit tu kita jadikan sempadan agar tak berulang lagi.

Reply
avatar
January 27, 2016 at 1:02 PM delete

betul kenangan pahit tu jangan terlalu di kenang.;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.